Svar !

Svar till du som fångade varför jag inte plattar håret istället.

Jo jag har plattat set förut hela tiden men jag har självlokickigt och det är inte så lätt att platta mitt hår det håller kanske bara 1timme och sen blir det lockigt. Så då tänkte jag att om jag permanentar håret istället för att platta det hela tiden för det sliter mycket på håret om man står och plattat det varje dag som jag gjorde för att jag skulle till skolan. Men det sliter inte så mycket om man permanentar håret och det håller sig minst 1år. Hoppas du fick det svar du ville ha. Tack för frågan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju använda en platngsspray så sliter det inte lika mycket, för mig hjälpte det inte heller att platta ner mitt hår, har oxå superduper lockigt, men nu har jag köpt en as bra plattång som är bra och håller länge!

Svar: Tack för tipset men har testat det och det gick inte:( / jazzzo<3
Emma Fagergren

2013-03-18 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0