Riksdagshuset

Hej på er mina söta läsare, idag har jag varit med klassen till Stockholm för vi skulle kolla på Riksdagen hur det går till när dom har val och andra saker. Det var inte jätte roligt för vi skulle vara där i 2 timmar och det tog så lång tid.
För efter vi hade kollat klart i riksdagshuset så skulle vi få gå på stan och det var ju därför man ville följa med klassen dit ;)
Jag Sanna, Thyra, Hanna, Sandra och Tove gick på stan det var sjukt kul att gå i affärer som exempel, Victoria Secret, Hollister dom var dom roligaste affärerna att gå till eftersom dom inte finns i Örebro eller på Marieberg.
Köpte underkläder och en body mist på Hollister och en body mist på Victoria Secret. Sen så gick jag in på Uropenn och då hittade jag ett halsband och en klocka på rea :)
Underkläder 40kr body mist 128kr - Hollister
Body mist 149kr- Victoria Secret
Klocka 198kr istället för 398kr, halsband (forever tecknet) 50kr istället för 98kr - Uropenn
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0