back to school

Hej på er ! 
I måndags så sattes skolan igång igen efter ett skönt sommarlov , jag ska försöka att blogga men jag kan inte lova att det kommer upp ett nytt inlägg varje vecka det beror på hur mycket det är med saker iskolan. Jag är så sjuuuukt nöjd med mitt gymnaste val ( estetik och media) på karolinska gymnasiet som ligger i örebro vid slottet typ , klassen är sjukt bra och alla är snälla och pratsamma har umgåts med en tjej mycket i dag som oxå ska gå media som är super snäll och gullig. Så nu vet ni ungefär lite hur det ligger till att jag ska försöka blogga som vanligt men kan inte lova något. Hoppas ni oxå har haft ett bra sommarlov och att ni är lite glada att skolan har börjat.  
                                      Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0