Frukost

Hej på er mina fina läsare.
Idag ska jag plugga till kemi provet som jag har imorgon, vaknade imorse av att syrran väckne mig och tände alla lampor i taket inte snällt. Men senare när jag skulle äta frukost så gjorde hon värdens godste frukost som jag har ätit.
 Det kallas (Fattigariddare),man gör först pannkaksmet och sen doppar man sånt där franska ( rostbröd) i smeten så steker man det i en stekpanna tills dom blir lite bruna. Sen om man vill så kan man ha nutella på och hallon, det hade jag det var super gott. Rekomenderar att ni borde testa att göra det här det smakar så sjukt gott. Ikväl ska jag träna igen såkommer nog inte uppdatera mer idag, hoppasni tycker om att jag har börjat blogga igen. Om ni har något tips på vad jag ska lägga upp på bloggen så kan ni skicka ett mail till mig ([email protected]) eller kika mig ( emmafagergren99) Hoppas ni får en bra dag puss på er!!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0