Bästa dagarna!!

Hej på er varit dåligt med att uppdatera bloggen men har haft så mycket att göra och det har varit sjukt varmt så inte haft lust att sitta vid datorn.
Men i tordags åkte jag till Östansjö till Ofelia och sov hos henne till söndag det första vi gorde när jag kom till henne var att vi  gick ut och tog kort . Nästa dag va vi med Liam ( hennes kille) sen Oliver Sannah , Denice, Miche, Max, Becca , Kevin och sen Julia liten stund.
Vi var vid fotbollsbryggan vid Bäcksjön i Östansjö för några badade så då var vi där på dagarna för det var så sjukt varmt och det blåste sjukt skönt vid sjön. Det har varit väldigt roliga dagar och bra dagar.
Sen på kvällen när jag och Ofelia skulle hade gått hem så satte vi oss i hennes säng och tog massa roliga kort då menar jag väldigt roliga (hahaha). Typ det jag har gjort dom här dagarna varit ute och gått och sen varit på en brygga. Tänkte ladda upp lite kort som jag tog så det kommer bli många hoppas ni har en fortsatt bra dag
                                                                       puss!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0