Gårdagens arbete + Marieberg

Hej på er igår så fick jag hem mina kort som jag hade beställt hem till min fotovägg.
Jag och syrran höll på med min fotovägg igår en stund och sen åkte vi till Marieberg då köpte jag mig ett par nya skor för jag har verkligen inte ett ända par bara mina converse men dom är trasiga i sulan.
Kommer inte visa mina nya skor i det hr inlägget. Här kommer det lite bilder från igår ( det är 100st kort)
Jag blev super nöjd med väggen det känns som ett helt nytt rum nu :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Desireé

Hej!
Hoppas min fråga inte är för konstig, men om du har kvar dina gamla converse, är det något du kan tänka dig att sälja kanske?
Skulle behöva ett par extra som jag inte behöver vara lika rädd om, till speciella tillfällen, än att använda mina nya.
Så skicket och hur dem ser ut gör mig absolut ingenting! :)

Svar: Hej ne sorry jag använder dom för att inte slita på mina nya :)
Emma Fagergren

2015-10-19 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0