4 bra produkter

I det här inlägget tänkte jag blogga om 4 st bra produkter som jag använder. 
Om du har en dålig hy eller torr hy så kan det ibland vara svårt att hitta en bra produkt som passar just dig , gå till ett apotek och fråga efter märket LA ROCHE-POSAY det är ett super bra märke tycker jag. Jag har dagkrämen , en gel för orenhy , sminkborttagningen och en återfuktande salva. Jag tycker att dom är  super bra och gör så att huden blir len och inte alls torr. 
Den som är en liten tub längst till vänster är dagkrämen. Den som typ er ut som en  flaska i mitten som tyvärr är slut just nu för mig är återfuktningssalvanLilla flaskan med kork är Sminkborttaggningen. Och den sista som är som i en platt liten plast acktig påse är Gel för orenhy. Alla mina produkter som jag har just nu är bara små tester förutom den återfuktandesalvan, jag vet tyvärr inte hur mycket dom kostar styck men det kan ligga på 129-200 kr beror på storlek och produkt.
Jag hoppas att ni gillade det här inlägget så ses vi hejdå😊
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0