5 av mina favorit parfymer / Body mist

 
I det här inlägget kommer jag berätta om mina 3st bodymist och mina 2st parfymer som är just mina favoriter som jag har köpt. Idag har jag inte varit iskolan på grund av feber så passade på att göra en smothie idag  när jag är sjuk kommer lägga ut bilder och berätta hur jag gjorde den, ikväll eller imorgon fårse om jag hinner. Men nu över till det här inlägget.
  1. victoria secret pure daydream Body mist luktar väldigt friskt och gott ( 99kr på parfymeri L)
  2. One Direction parfymen ( One Moment) luktar väldigt gott ( vet tyvärr inte hur mycket den kostar fick den i julklapp av min kusin)
  3. Ralph Lauren parfymen med nummer 2, jag tycker den luktar godast.( köpt i Polen)
  4. PINK Wild & Breezy Body mist luktar väldigt friskt och sött (99kr på Parfymeri L)
  5. Victoria secret Strawberry & Champagne luktar väldigt mycket sprit  lukt tyvärr men gillar den ändå. ( 99kr Parmyeri L)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0