ja!!:)

Hej på er. Idag har jag äntligen fixat så att jag kan blogga från min mobil så kommer kunna uppdatera bloggen mycket oftare nu igen som förut hoppas jag. Idag har inte varit skolan hela dagen var där imorse till lunch för vi hade svenska nationella idag och hade feber igår och idag men valde att gå till skolan iallfall så att jag fick provet avklarat för ett nationellt prov är så sjukt mycjet viktigare än ett vanligt prov. Idag hade vi svenska delen med läsförståelse jag tyckte det var ganska svårt vissa texter men köndes ändå rätt bra, på torsdag har vi uppsatsdelen i svenska ser inte fram emot det för har svårt att skriva uppsatser och komma på saker med fanatsi men det var det jag ville säga hoopas ni haft en sjukt bra dag puss på er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0