Friluftsdag :)

Hej på er jag lägger upp kanske lite många inlägg på en och samma dag men har inte mått så bra på sista tiden så har inte orkar att blogga så dom inläggen jag skulle lagt upp för en vecka sen ungefär lägger jag upp nu.
Onsdagen den 20 maj så hade vi en friluftsdag det var väldigt roligt vi hade olika aktiviteter tog kort på nästan alla förutom den station som vi gjorde pin bröd. Min kamera dog så han inte tag på pin bröd, tipspromenad, nyponsoppa och tält.

vi hade sju stycken olika aktiviteter.

  1. Koka nyponsoppa ( har ingen bild)
  2. Sätta upp tält ( har ingen bild)
  3. Hjärta och lungräddning
  4. Kanot
  5. Tipspromenad (har ingen bild)
  6. Pin bröd ( tagen med mobilen så inte så bra bild)
  7. Vindskydd
 
 
 
 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0