Sååå gott<3

Hej på er det kanske blir många inlägg på samma dag men är så att jag har haft nationella så sjukt många haft det varje vecka nu så det är därför jag inte uppdaterat så mycket men det ska jag bli bättre på sista nationella har vi på måndag och tisdag i religion så det är det sista det ska bli så sjukt skönt att dom nationella proven för dom tar verkligen på krafterna i alla fall så tycker jag det och känner det.
Här om dagen var jag mamma och pappa in till sjukhuset i Karlskoga för jag har mått väldigt dåligt på sista tiden så på måndag ska jag röntgas  så kommer kanske inte lägga upp något inlägg då på måndag.
Men i alla fall när vi var inne till Karlskoga så gick vi in på H&M och då köpte jag en tröja och ett par mys shorts men jag har inga bilder just nu så lägger upp det senare antingen ikväll eller nån annan dag.
Sen gick vi in på liten butik ( inte svensk vet inte vd den hette) där köpte jag två stycken Pocky stick ena med choklad  och den andra med jordgubbssmak jag tycker att den med jordgubbsmak var godast.
Jag älskar Pocky det är så sjukt gott och mättande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0