The Music Tag <3

Hej på er!
Idag hade jag tänkt att göra "The Music Tag" 
Jag har sätt att många på youtbe har gjort den så jag ville oxå göra den fast jag har ju ingen youtube kanal så tänlte att jag kunde skriva frågorna och svara på dom här på bloggen. Jag hoppas ni gillar det här inlägget och tycker det är lite kul iallfall hoppas ni har en bra dag.
                                                                                      Puss!
    1. Favoritlåt just nu? Min favoritlåt just  nu är nog, Never For Get You - Zara Larsson.
    2. En låt du har lyssnat på hela ditt liv?  Jag kunde inte välja bara en så det får blir två stycken. Dom här  låtarna lyssnade jag på när jag var liten så varje gång jag lyssnar på den tänker jag mig tillbaka när jag var yngre. Fest hos mig - Kick och sen Vill ha dig - Drömhus och sen orginalet med FRESSTYLE.
    3. En pinsam låt?
  1. Hur ser dina hörlurar ut och var är dom ifrån? Mina hörlurar är skrik rosa och dom kommer ifrån kjell och company ganska vanliga dom ser nte så rosa ut på bilden som kommer sen men det kan jag säga att det är dom.
Skulle du kunna leva utan musik? Asså jag skulle väll kunna det men det inte något jag skulle vilja.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0